دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :   مطالعه ارتباط CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک ( مطالعه موردی  کلیه شعب بانک ملت استان گیلان

تکه ای از متن پایان نامه :

 

2

9ـ هدایت و طرفداری

10ـ امانت

در ارتباط با ابعاد فوق بانک های ایرانی بعضی از موارد را برای مشتریان خود مهیا می‌کنند، مانند حراست و امانت. در ارتباط با بعضی دیگر از عوامل، بعضی شعبات بانکها قوی اقدام می‌کنند مانند صحت، دقت، صراحت، صداقت، حرمت، هدایت و طرفداری و امانت(داور ونوس ،1383)

2-3-9) دیگر مزایای مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

1ـ کسب درآمد و سودآور شدن مشتری برای بانک مستلزم گذشت زمان می باشد.

2ـ هزینه‌های فروش، بازاریابی و … در طول عمر مشتریان پایدار مستهلک می‌شوند.

3ـ هزینه ارائه خدمت به مشتریان همیشگی کمتر می باشد.

بسته به نوع کسب وکار، CRM  و مديريت آن با يک سري معضلات قبل از فرآيند پياده سازي، در حين انجام و پس از پياده سازي آن رو به رو می باشد. تعدادي از معضلات شامل موارد زير می باشد

– تعریف ناقص

CRM    با مفاهيم جديد، فناوري جديد، متولوژي جديد و رشد دائم احاطه شده می باشد. بنابراين بسياري از شرکت ها مطمئن نيستند از کدام قسمت شروع کنند ويا چگونه تکنولوژي جديد را دريافت يا واگذار کنند.
يکي از اشتباهات رايج اين می باشد که سازمان ها تبديل به يک مديريت “هوس” که به دنبال روند بازار فعلي براي دريافت آخرين تکنولوژي يا تاييد برخي بخش ها يا خدمات مي شوند.
– رهبری ضعیف

 

مطالعه ارتباط CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک ( مطالعه موردی کلیه شعب بانک ملت استان گیلان

مطالعه ارتباط CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک ( مطالعه موردی کلیه شعب بانک ملت استان گیلان

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد:مطالعه ارتباط CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک ( مطالعه موردی : کلیه شعب بانک ملت استان گیلان

دسته بندی : دسته‌بندی نشده