دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :   مطالعه ارتباط CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک ( مطالعه موردی  کلیه شعب بانک ملت استان گیلان

تکه ای از متن پایان نامه :

 

  • مصاحبه

مصاحبه با تعدادی از کارکنان در خصوص ترکیب و شمای کلی پرسشنامه و نحوه طراحی آن و در خصوص برطرف کردن هر گونه ابهام در برداشت سوالات پرسشنامه.

  • پرسشنامه

پرسشنامه به عنوان یکی از متداول ترین ابزار ها جمع آوری اطلاعات در تحقیقات پیمایشی ، عبارت می باشد از مجموعه ای از پرسش های هدف دار که با بهره گیری از مقیاس های گوناگون، نظر، دیدگاه و بینش یک فرد پاسخگو را مورد سنجش قرار می دهد(خاکی،1382). پرسشنامه پژوهش حاضر حاصل مصاحبه با تعدادی از مدیران و کارشناسان ارشد در خصوص ترکیب و شمای کلی پرسشنامه و نحوه طراحی آن و در قالب کلی فرضیه ها و سوالات پژوهش قرار داشته می باشد و از طیف 5 گزینه ای لیکرت بهره گیری که در جدول زیر نشان داده شده می باشد، پرسشنامه در پیوست (الف) آورده شده می باشد.

جدول (3-1): صفات طیف پاسخی پرسشنامه محیطی

طیف کلی کاملا موافقم نسبتا موافقم نظری ندارم نسبتا مخالفم کاملا مخالفم
ارزش عددی 1 2 3 4 5

 

 

 

مطالعه ارتباط CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک ( مطالعه موردی کلیه شعب بانک ملت استان گیلان

مطالعه ارتباط CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک ( مطالعه موردی کلیه شعب بانک ملت استان گیلان

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد:مطالعه ارتباط CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک ( مطالعه موردی : کلیه شعب بانک ملت استان گیلان

دسته بندی : دسته‌بندی نشده