خدمات بانكداري اينترنتي قابل ارائه در بانك مسكن

بانك مسكن به عنوان يكي از بانك‌هاي تخصصي كشور طي چندين سال گذشته تلاش فراواني جهت بهبود زيرساخت‌ها و افزايش ابزارهاي الكترونيكي خود جهت ارائه بهتر خدمات بانكداري الكترونيكي به مشتريان نموده است. كه بعضي از اين ابزارهاي عبارتند از:

1) دستگاه‌هاي خودپرداز با قابليت برداشت بدون كارت و ارسال حواله پايا و ساتنا

2) POS با قابليت انتقال سه وجهي

3)Pinad

 

4) دستگاه‌هاي خود دريافت: اين دستگاه‌ها قابليت دريافت اقساط كارت بانك را دارا مي‌باشند لازم به ذكر است كه بانك مسكن اولين بانك كشور مي باشد كه در پرداخت اقساط تسهيلات، كارت را جايگزين دفترچه نمود تا مشتريان از مراجعه فيزيكي به شعبه جهت پرداخت قسط بي‌نياز باشند.

5) بانكداري اينترنتي: كه تقريباً بسياري از خدمات قابل ارائه در شعبه را مي‌توان از طريق اينترنت بانك دريافت نمود. خدماتي از قبيل:

– مشاهده كليه حساب‌های و سپرده و امكان پرداخت صورتحساب رويت موجودي، انتقال وجه.

– مشاهده كليه حساب‌های تسهيلات و امكان پرداخت اقساط و رويت صورت‌ وضعيت و صورتحساب تسهيلات.

– پرداخت قبوض و خريد شارژ تلفن همراه.

– درخواست حواله منظم جهت انتقال وجه بين حساب‌ها در تاريخ معين.

– امكان تأييد مبلغ چك، مسدود چك، درخواست صدور و دسته چك و مشاهده سوابق تغير وضعيت چك.

– انسداد كارت و صدور كارت‌المثني و ….

6) همراه‌بانك (موبايل‌بانكينگ):  كه با نصب نرم‌افزار همراه بانك بر روي گوشي ‌موبايل خود مي‌توانيد از خدماتي نظير:

– مانده‌گيري

– انتقال وجه

– پرداخت قبض و خريد شارژ توسط كليه كارت‌هاي شتابي

– خريد

– پرداخت قسط

– مشاهده سه گردش آخر

– ارسال صورتحساب به ایمیل

– مسدود نمودن كارت

– عدم تخصيص كارت

بهره ببريد.

7) تلفن‌ بانك متمركز : كه در دو سيستم عمومي و ويژه فعال است، كه از طريق شماره مي‌توان خدمات زير را دريافت كرد:

بخش عمومي:

– اعلام موجودي

– اعلام سه گردش آخر

– ارسال فكس صورتحساب

– اعلام صورت وضعيت تسهيلات

– اعلام كد شبا

بخش ويژه:

– انتقال وجه از مسكن‌كارت به مسكن‌كارت

– پرداخت قبوض

– پرداخت اقساط

– مسدود نمودن كارت

– درخواست كارت المثني

8) سامانه گزارش تسويه حساب‌ فروشگاهي

9) سامانه پاياپاي الكترونيكي

10) سامانه ساتنا

11) سامانه سحاب

12) سامانه اوراق حق تقدم