دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :   مطالعه ارتباط بین رقابت در بازار محصول و ریسک اعتباری

تکه ای از متن پایان نامه :

بایستی اشاره گردد که صرف خرید یک نرم‌افزار معتبر جهانی دلیل بر قابلیت رتبه‌بندی مفید نخواهد بود. همان‌طور که در سیستم بانکداری ایران متناسب با بانکداری اسلامی، نرم‌افزارهای بانکی[1] طراحی شده می باشد و نسبتاً از کارایی بالایی برخوردار می باشد در این حوزه نیز لازم می باشد ضمن بهره گیری از تجربیات و دانش موسسات معتبر خارجی، بحث بومی‌سازی نیز دنبال گردد تا بتوان رتبه‌بندی شرکت‌ها و موسسات، اوراق بهادار، مشتریان بانک‌ها، شرکت‌های بیمه، لیزینگ‌ها و حتی خریدارن معمولی یک مغازه نسبتاً بزرگ را در سطح مقبول انجام داد.

بایستی یادآور شویم که موضوع رتبه‌بندی و اعتبارسنجی موضوعی جهانی و فراگیر شده می باشد. آژانس بین‌المللی IOSCO  در آخرین توصیه‌های خود به این موضوع اشاره دارد و تاکید می‌کند که تمامی آژانس‌های رتبه‌بندی ضمن تهیه اطلاعات داخلی، نگاهی جهانی داشته و کوشش کنند اطلاعات بین‌المللی را تهیه کنند و با سایر آژانس‌ها همکاری داشته باشند.

  2-4-8-4-کنترل وپاسخ ریسک

رتبه بندی ریسک به دلیل ارائه برنامه ای برای مقابله با ریسک در هر مرحله از پروژه الزامی می باشد. به هر ریسک فاکتور ارزشی داده شده و با در نظر داشتن کارهایی که بالا ترین ارزش ریسک را دارد نقشه راه پروژه در حال توسعه رسم می گردد.

در بسیاری از پروژه ها ، قاعده کلی این می باشد که تیم پروژه تمرکز کوشش خود را بر روی ریسک های بالای 20% قرارمی دهند. اما این دشوار و زمان بر می باشد.و ریسک ها بایستی گسترده تر شوند.بارکی  و همکاران[2] در سال 2001 خاطر نشان کرده اند که مدیریت ریسک یک پروژه بایستی ریسک ها را در سطوح مختلف مطالعه کنند و پروژه ها هر چه قدر پر ریسک تر باشند بایستی وضوح ریسک گسترده تر باشد.

به عنوان مثال ، پیاده سازی اولیه یک مخزن دیجیتالی دارای ریسک کمتری نسبت به انتقال نرم افزاری در بعد معماری می باشد .

انتقال ،ریسک بیشتری نسبت به اجرا دارد ،زیرا که انتقال در بدنه مواد ریسک های بالقوه ای هست که اجرا با آن مواجه نیست. در پیاده سازی اولیه ، تنها مدل مفهومی آن پروژه در سرتاسر سازمان خود ارتباطات را ایجاد و نگهداری کنندو پروژه را درزمان مقرر تکمیل و رضایت مشتریان خود را جلب نمایند.

[1] – Core Banking

[2] – Barki and et all

 

 

 

 

مطالعه ارتباط بین رقابت در بازار محصول و ریسک اعتباری

مطالعه ارتباط بین رقابت در بازار محصول و ریسک اعتباری

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری: مطالعه ارتباط بین رقابت در بازار محصول و ریسک اعتباری