دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :   مطالعه ارتباط بین رقابت در بازار محصول و ریسک اعتباری

تکه ای از متن پایان نامه :

در مدیریت پروژه تحقیقات در باره ی عوامل ریسک ها پراکنده بوده و بارها و بارها محققان بدون در نظر گرفتن ماهیت پروژه به همان عوامل ریسک بسنده کرده اند.

کیل و همکاران[1]در سال 1998 خاطر نشان کرده اند، شایع ترین عوامل ریسک در بین پروژه های سازگارعبارتند از:

–  فقدان تعهد مدیران ارشد به پروژه

–  عدم وجود تعهد کاربر

–  عدم دخالت کافی کاربر

–  عدم مدیریت پایان انتظلارات کاربر

یکی از نکته های ویژه و جالب در اینجا بهره گیری ” تعهد ” به جای ” پشتیبانی ” می باشد.  کیل و همکاران اشاره می کنند که این فرق بسیار مهم می باشد.این خیلی ساده می باشد که طرفداری یک پروژه بوسیله ی انتقال پول یا پر کردن جاهای خالی متفاوت می باشد با نمایندگی که به طور فعالانه برای یک پروژه کار می کند و همچنان این کار را دز زمان طولانی انجام می دهند. مدیران پروژه نیاز به نوع دوم طرفداری دارند.

در خلال این پرسش از ریسک ها ،جونز در 1994 اضافه نمود که پروژه های مربوط به اطلاعات و فن آوری به خصوص در معرض عوامل ریسک زیر قرار دارند:

–  خیزش الزامات کاربری

–  فشار بیش از حد برنامه به علت انجام کار زیاد در زمان خیلی کم

–  کیفیت پایین کار به علت فشار بیش از حد

–  تخطی از هزینه ها

– کنترل نا کافی اجزا

بسیاری اما نه همه از عوامل بالا ناشی از عدم ارزیابی کافی ریسک های ذاتی پروژه هاست.

[1] – Kill and et all

 

 

 

 

مطالعه ارتباط بین رقابت در بازار محصول و ریسک اعتباری

مطالعه ارتباط بین رقابت در بازار محصول و ریسک اعتباری

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری: مطالعه ارتباط بین رقابت در بازار محصول و ریسک اعتباری