دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :   مطالعه ارتباط CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک ( مطالعه موردی  کلیه شعب بانک ملت استان گیلان

تکه ای از متن پایان نامه :

 

14 – اقدام و اقدام در به ثمر رساندن دگرگوني سازمان. اين چهارده نكته، اساس كار دمينگ براي تغيير صنايع آمريكا در همه جا، در شركتهاي بزرگ و كوچك فعال در زمينه ساخت محصولات صنعتي يا خدمات هستند(شریف زاده،1379).

«بيماري هاي مرگبار» كيفيت به تعبيري كه دمينگ از آنها دارد در مسير تحول هست و اين بيماريها عبارتند از:

  • فقدان انسجام هدف در برنامه ريزي محصول يا خدمات؛
  • تاكيد بر سود كوتاه مدت؛
  • سيستم رتبه بندي و بازنگري هاي سالانه كه به نتايج نهايي تاكيد دارد. افراد به خاطر خوب كاركردن درسيستم پاداش مي گيرند نه به خاطر بهبود آن؛
  • تحرك مديريت به شكل «جهش شغلي»؛

تكيه صرف مديريت به ارقام مشهود، درست به اندازه اين ارقام مشهود اعداد ناشناخته يا حتي غيرقابل شناخت اهميت دارد. مثلاً تاثير عدم رضايت مشتري درفروش آتي(شریف زاده،1379).

9 – موفقيت را حفظ كنيد؛

10 – برنامه ريزي سالانه حركت را حفظ كنيد(شریف زاده،1379).

ج) تاگوچي

تـــاگوچي يك مهندس ژاپني می باشد كه ايده ها و اقداماتي انقلابي را به حوزه كيفيت جامع وارد كرده می باشد. كار او در زمينه طراحي آزمايش ها كه ژاپن از اوايل دهه 1950 بدين سو به آن اقدام مي كند، روش هايي

 

مطالعه ارتباط CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک ( مطالعه موردی کلیه شعب بانک ملت استان گیلان

مطالعه ارتباط CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک ( مطالعه موردی کلیه شعب بانک ملت استان گیلان

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد:مطالعه ارتباط CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک ( مطالعه موردی : کلیه شعب بانک ملت استان گیلان

دسته بندی : دسته‌بندی نشده