دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :   مطالعه ارتباط بین رقابت در بازار محصول و ریسک اعتباری

تکه ای از متن پایان نامه :

 

رقابت در بازار محصول: برای اندازه گیری رقابت در بازار محصول از نمره ترکیبی ابعاد پنجگانه رقابت  (COMP – SCOER) یعنی قابلیت جانشینی محصولات، تعداد شرکتهای فعال، حجم تقاضا، موانع ورود به بازار و نسبت تمرکز صنعت بهره گیری می گردد.

سودآوری: بازده داراییها که عبارتست از نسبت سود قبل از بهره و مالیات به کل حقوق صاحبان سهام شرکت، به عنوان معیار سودآوری بهره گیری می گردد.

نقدینگی: نسبت جاری که معمولترین معیار مورد بهره گیری برای توانایی پرداخت بدهیهای کوتاه مدت می باشد برای محاسبه نقدینگی بهره گیری می گردد.

اندازه شرکت: این متغیر، از لگاریتم دارایی ها بدست می آید.

 

1-7- ساختار کلی پژوهش

پژوهش حاضر در پنج فصل ارائه خواهد گردید:

در فصل اول ما به اظهار مساله، ضرورت و اهمیت انجام پژوهش، اهداف علمی و کاربردی پژوهش و به صورت اختصار به اظهار چارچوب نظری و تعاریف واژه­ها و اصطلاحات تخصصی بکار رفته در پژوهش پرداختیم.

در فصل دوم ضمن مروری فشرده بر ادبیات موضوع پژوهش ومبانی نظری، سوابق داخلی و خارجی انجام شده در این زمینه مورد مطالعه قرار می­گیرد.در فصل سوم اختصاص

 

 

 

 

مطالعه ارتباط بین رقابت در بازار محصول و ریسک اعتباری

مطالعه ارتباط بین رقابت در بازار محصول و ریسک اعتباری

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری: مطالعه ارتباط بین رقابت در بازار محصول و ریسک اعتباری

دسته بندی : دسته‌بندی نشده