نحوه استفاده از داستان پردازی برای موفقیت در بازاریابی برند

هوور ولوکرو نکات Q چاپگر اینها همه مارک هایی هستند که نام آنها خیلی با محصولاتی که می فروشند مترادف هستند ، آنها به اصطلاحاتی کلی تبدیل شده اند که در مکالمه روزانه استفاده می شوند. این مظهر موفقیت در بازاریابی برند است. ۴۵٪ از تصویر یک برند را می توان به آنچه می گوید و چگونگی بیان آن نسبت داد. به همین دلیل است که داستان نویسی جنبه ای جدایی ناپذیر از هر استراتژی موفقیت آمیز در بازاریابی برند است. مطمئناً ، هر سازمانی قادر به دستیابی به چنین سطح بالایی از آگاهی از برند نخواهد بود ، اما اقدامات ساده ای وجود دارد که می توانید برای تقویت اثربخشی در بازاریابی برند خود انجام دهید.

۴۵٪ از تصویر یک برند را می توان به آنچه می گوید و چگونگی بیان آن نسبت داد.

این توییت

در زیر ، ما برخی از این اقدامات را تشریح کردیم ، و برخی از بهترین نمونه های عملی که می توانید از آنها الهام بگیرید!

روایتی با نام تجاری منسجم ایجاد کنید

برای انتقال ارزش نام تجاری خود و مزایایی که می توانید برای مشتریان بالقوه داشته باشید ، باید بتوانید به طور خلاصه همه را در یک روایت برند خلاصه کنید. روایت نام تجاری عبارت استراتژیک است ، ابزاری که می توانید برای برقراری ارتباط با مخاطبان هدف خود از آن استفاده کنید. روایت برند شما به مشتریان بالقوه و موجود می گوید که شما چه کسی هستید ، ارزشهای شما چیست و چه چیزی شما را خاص می کند.

این که آیا شما در حال انتشار مطبوعاتی هستید یا یک وبلاگ میهمان را ارسال می کنید ، اولین قدم برای ایجاد یک اثر ماندگار ، این است که بتوانید یک داستان مبدا قانع کننده را به اشتراک بگذارید که شما را از رقبای خود جدا می کند.

وقت بگذارید تا در نظر بگیرید که چه چیزی برند شما را بی نظیر می کند. صرف نظر از محصولاتی که می فروشید یا صنایعی که در آن فعالیت می کنید ، هر سازمان حداقل یک USP دارد. از این به عنوان نقطه شروع خود استفاده کنید که از آن می توانید تصویری آرزو بزرگتر ، همه جانبه را بسازید.

هدف از ایجاد روایتی است که بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ کلمه طول دارد. این ممکن است گسترده به نظر برسد ، اما این یک سند اصلی خواهد بود که همه چیز را از پست اجتماعی خود گرفته تا تبلیغات تبلیغاتی پرداخت شده شما ، از نسخه برداری در وب سایت خود ، مطلع و تأثیر خواهد کرد. روایت خود را به بخش های مختلف تقسیم کنید – این باعث می شود که نقل قول های مربوط به همان زمان و در صورت نیاز به آنها آسان شود. حتماً تاریخچه برند خود ، نحوه تکامل آن ، اهداف آن برای آینده ، محصول اصلی یا ارائه خدمات ، ارزش ها و باورهای آن را پوشش می دهد.

نایک نمونه ای از سازمانی است که جذابیت های خود را با یک روایت برند قوی تقویت کرده است. در دهه ۹۰ ، هنگامی که مایکل جردن سخنگوی آنها بود ، آنها تبلیغ تلویزیونی را اجرا کردند که در طی آن ستاره بسکتبال بیان کرد که چگونه شکست های تکراری او به او کمک کرده تا به موفقیت برسد. از الهام بخش “فقط این کار را بکنید” ، تا ادعای آنها مبنی بر اینکه “اگر جسمی دارید ، یک ورزشکار هستید” هستید ، نام تجاری نایک ریشه در الهام ، نوآوری و گنجاندن دارد و این پیام مارک از بدو تأسیس تاکنون ثابت بوده است.

ورزش

علاقه مندید

مخاطب مورد نظر خود را شناسایی کنید

هنگامی که موقعیت تجاری خود را با یک روایت منسجم تعریف کردید ، باید به دنبال مخاطبان خود باشید و آنها را به صورت شخصیتهای کاملاً پراکنده تقسیم کنید. اگر بتوانید یک رویکرد ساده و هدفمند را اتخاذ کنید ، می توانید از تمام توان بازاریابی برند خود استفاده کنید. شخصیت های واضح تعریف شده به شما کمک می کنند تا از فرصت های داستان پردازی خود نهایت استفاده را ببرید ، زیرا می توانید در زمان مناسب داستان مناسب را به افراد مناسب بگویید و به اهداف کلی خود در این روند برسید.

با انجام یک تجزیه و تحلیل دقیق از مخاطبان موجود و سایر رقبای اصلی خود شروع کنید. این شامل استفاده از ابزارهای گوش دادن اجتماعی ، جمع آوری داده هایی از جمله ذکر نام تجاری (یک روش ارزشمند برای سنجش احساسات) ، نوع محتوا که به بهترین وجه این مخاطبان و تأثیر گذاران صنعت را که می توان به عنوان بالقوه به عنوان قهرمان برند جذب کرد ، متقاعد کرده و تبدیل می کند. شما می توانید از ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیک برای اطلاعات بیشتر درباره بازدید کنندگان وب سایت خود استفاده کنید – در کجا قرار دارند ، دستگاه هایی که آنها استفاده می کنند ، صفحات فرود آنها را ترجیح می دهند.

می توانید این اطلاعات را با افرادی که مشتریان ایده آل شما را در بر می گیرند تکمیل کنید – بخشهایی را که می خواهید درگیر آن شوید ، اما هنوز هدف گذاری نکرده اید. شامل جزئیاتی از جمله سن ، سطح درآمد ، موقعیت مکانی ، علایق و هرگونه چالش بالقوه خود باشید. هنگامی که زمان رسیدن به این سطح از تعریف شخصیت را فرا گرفتید ، ایجاد داستانهای برندهای واضح و قانع کننده بی نهایت آسان تر خواهید بود.

از ویرایشی بودن ویدیو استفاده کنید

۸۵٪ از مارک هایی که یک استراتژی بازاریابی جامع ویدیویی را تجربه می کنند موفقیت را تجربه می کنند. وقتی فکر می کنید که یک فیلم ۱٫۸ میلیون کلمه دارد ارزش تعجب آور نیست. ویدیو فرمی است که می تواند باعث افزایش آگاهی از مارک شود ، دسترسی شما را افزایش دهد (با فیلم ، همیشه پتانسیل ویروسی وجود دارد!) و داستان برند شما را به روشی در دسترس و سرگرم کننده بازگو کنید. با استفاده از فیلم به عنوان بخشی از ترکیب مارکتینگ مارک تجاری خود می توانید میزان جذب مخاطبان را به میزان قابل توجهی افزایش داده و جلوه ای ماندگار ایجاد کنید.

یک ویدیو ۱٫۸ میلیون کلمه دارد.

این توییت

ارزش ویدیو در توانایی آن برای انتقال زیاد ، به طور خلاصه نهفته است ، که در یک دوره دیجیتالی که در آن طول توجه انسان تقریباً ۸ ثانیه است ، حائز اهمیت است. برای به حداکثر رساندن تأثیر آن ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که محتوای ویدیوی شما به اندازه کافی جالب و متناسب با نیازها و علاقه های مخاطبان هدف شما باشد.

دیجیتال

بنابراین ، چه نوع محتوای ویدیویی را باید ایجاد کنید؟ اگر می خواهید اعتبار برند خود را ارتقا دهید ، ممکن است بخواهید توصیفات مشتری را در نظر بگیرید. توصیفات مشتری مؤثرترین تاکتیکهای بازاریابی محتوا است که توسط ۸۹٪ بازاریابان B2B مشخص می شود. آنها توانایی شخصی سازی برند شما را دارند و جذابیتی عاطفی ایجاد می کنند که فقط با توصیه های کلمه به دهان و توصیه های همسالان قابل رشد است. به طور خلاصه ، توصیفات مشتری قدرتمند است زیرا آنها داستان برند شما را برای شما بازگو می کنند.

بازاریابی محتوا

فیلم های مارک تجاری را می توان برای نمایش داستان از دیدگاه شخصی خود نیز استفاده کرد. آمازون یک مارک تجاری است که به خصوص در گفتن داستان خود از طریق محتوای ویدئویی متفکرانه ، ماهر است. در تبلیغات ایجاد شده برای ارتقاء خدمات Prime خود ، قدرت متحد هدیه را نشان می دهند. یک فیلم به طور خاص یک کشیش و یک امام ، دو دوست قدیمی را نشان می دهد که قبل از ارسال یک هدیه به یکدیگر با استفاده از خدمات ، یک فنجان چای را ملاقات می کنند. نه تنها مدیریت آمازون مزایای تحویل سریع نامحدود را برجسته می کند ، و می داند که بخش عمده ای از مشتریان خریدهایی را برای دیگران در نظر می گیرند ، بلکه همزمان اهمیت بی مهربانی و تفکر دیگران را نیز ارتقا می بخشند.

محتوای تولید شده توسط کاربر را در نظر بگیرید

مزیت اصلی محتوای تولید شده توسط کاربر چندان با استفاده از توصیفات مشتری تفاوت ندارد – می تواند یک سرمایه گذاری بسیار عاطفی و شخصی در برند شما تقویت کند. فراهم کردن فرصتی برای مشتریان خود برای ایفای نقش اساسی در تلاش برای ساخت برند شما می تواند آنها را مانند یک عنصر با ارزش از تجارت شما حس کند. با استفاده از UGC ، نام تجاری شما می تواند علاقه خود را به نظرات مشتریان نشان دهد و اعتماد آنها را جلب کند.

سرمایه گذاری

یکی دیگر از مزایای UGC این است که شما را به میزان قابل توجهی برای تولید حجم زیادی از مطالب خود به طور قابل توجهی کاهش می دهد ، که هم شما و هم بودجه بازاریابی شما را آزاد می کند تا روی فعالیت های اضافی و مکمل ساخت مارک تجاری متمرکز شوید.

موفقیت UGC حتی توسط رسانه های جمعی مورد تأیید و تصدیق قرار گرفته است – در سال ۲۰۰۵ ، بی بی سی یک تیم تولید محتوا را با ۳ کارمند تشکیل داد و شیوه گزارش خدمات پخش را تغییر داد. در ژوئیه ۲۰۰۵ ، بمب گذاران انتحاری شبکه حمل و نقل لندن را در طی ساعت عجله هدف قرار دادند و باعث کشته شدن ۵۲ نفر شد. بی بی سی در ابتدا خط پلیس را اعلام کرد که در زیر زمین برق رخ داده است. اما برای تیم UGC ، ایمیل ها و متونی که دریافت کردند داستانی متفاوت را بیان کردند. به زودی ، بی بی سی توانست دقیقاً بیش از یک ساعت پس از خاموش شدن اولین بمب ها ، آنچه واقعاً اتفاق افتاده را مشخص کند و مکان هر چهار وسیله را می دانست.

UGC می تواند در قالب های مختلف تولید شود ، اما همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، ویدیو یکی از قانع کننده ترین انواع محتوا است که می توانید برای به اشتراک گذاشتن داستانهای برند خود به روشی معتبر و احساسی استفاده کنید.

کوکا کولا مارکی است که به دلیل استفاده ماهرانه از UGC شناخته شده است. کمپین “خوشبختی جنبش است” نمونه ای عالی است. ایده اصلی این کار این است که نشان دهد چگونه حرکت و یک سبک زندگی فعال می تواند مسئولیت برخی از شادترین لحظات زندگی ما باشد و اینکه برند آنها با این احساسات مطابقت داشته باشد. Coca-Cola مجموعه ای از فیلم های ایجاد شده توسط طرفداران خود را جمع آوری کرده است که نشان می دهد چگونه آنها برای تفریح ​​حرکت می کنند.

یک کمپین بازاریابی بین کانال ایجاد کنید

تنها قدم مهمتر از ایجاد یک داستان برند قانع کننده ، اطمینان از توزیع صحیح آن برای حداکثر تأثیر است. بهترین راه برای تضمین شنیدن صدای برند شما توسط مخاطبان هدف ، ایجاد و پیاده سازی یک کمپین بازاریابی برند بین کانال است. از آنجا که کاربران درحال اتخاذ تعداد فزاینده ای از فناوری های دیجیتال هستند و در تعداد فزاینده ای از دستگاه ها فعال هستند ، مهم است که ارتباطات تجاری با این امر تصدیق و سازگار باشد. موفق ترین سازمان ها سازمان هایی هستند که می توانند رسانه های اجتماعی ، ایمیل ، جستجو و فعالیت های بازاریابی را به سمت یک استراتژی منسجم جمع کنند که به برند آنها نسبت به اشخاصی که بیشترین اهمیت را دارند ، می دهد.

Smocies Innocent شرکتی است که سود زیادی در بازاریابی متقابل داشته است. استراتژی آنها متمرکز بر پیام رسانی عاطفی در کانالهای مختلف است و تأکید زیادی روی کارهای خیرخواهانه آنها (۱۰٪ از سود به موسسه خیریه اهدا می شود) محور است.

این شامل فعالیت های بازاریابی آفلاین است که مارک با استفاده از کانال های آنلاین ترویج می کند. برای مثال Big Knit برنامه ای است که به مردم انگلستان می بخشد از بطری های نوشیدنی Innocent ، کلاه های ریز بپوشند. برای هر نوشیدنی فروخته شده ، ۲۵ عدد به Age UK اهدا می شود. همچنین Innocent Unplugged برگزار می شود ، جشنواره ای که مردم می توانند وسایل تلفن همراه خود را برای تعطیلات آخر هفته در خانه بگذرانند تا از بین بروند. همه بازاریابی Innocent ، از طریق کانالهای مختلف ، تحت تأثیر همین مارک تجاری قرار دارند – تمایل آنها برای کمک به مردم برای زندگی خوب و خوب.

به گفته مدیر فعال سازی نام تجاری Innocent ، “در طول ۱۰ سال گذشته ما از ارتباط با هویت مارک یا موقعیت یابی برند خود صرفاً به عنوان یک آگهی تلویزیونی یا یک قطعه پخش خلاق فاصله گرفتیم. من فکر می کنم این روزها شما می توانید آنچه را که به عنوان یک مارک در آن ایستاده اید به روش های مختلف و روش های جذاب و مختلفی به زندگی بیاورید ، و این دقیقاً همان چیزی است که ما از خواص برند خود برای آن استفاده می کنیم.

وی افزود: “ما به عنوان یک مارک دوست داریم به مردم کمک کنیم تا زندگی خوبی داشته باشند و این در چیزهایی است که ما می سازیم و همچنین کارهایی که انجام می دهیم … آنچه خصوصیات برند ما به ما می دهد راهی برای زنده ماندن این برند به روشی است که باعث می شود افراد صحبت کنند. باعث می شود بیشتر از یک تبلیغ تلویزیونی ۳۰ ثانیه ، مشروبات الکلی خود را جذب کنیم و مشروبات الکلی خود را درگیر خود کنیم. “

آیا در ساختن یک برند از طریق داستان پردازی استراتژیک نکاتی دارید؟ نمونه های مورد علاقه شما از محتوای مارک موثر چیست؟ به ما در بخش نظرات زیر اطلاع دهید!

بروشور دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی TerritoriesGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزایر و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ایرلند در جزایر مارینای شمالیNwaywayOmanPakistanPalauPal قلمرو estinian، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و جهان GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks جزایر و CaicosTuvaluUgandaUkanda امارات متحده عربی ایالات متحده آمریکا جزایر دور افتاده جزایر اروگوئه ازبکستانVanuatuVenezuelaViet NamVirgin، British IslandsVirgin، USWallis & FutunaWahara SahemenYemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL