اهمیت رسانه های اجتماعی در آموزش عالی

تقاطع آموزش و فناوری فرصتی هیجان انگیز را برای افراد دارای مهارت های دیجیتال فراهم می کند. مربیان و سرپرستان به طور یکسان می توانند برای افزایش برنامه های خود ، رشد دانشجویی خود و بهبود مراحل ثبت نام از بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده کنند.

دانشجو

آیا شما به دنبال این هستید که جامعه دانشجویی خود را بصورت آنلاین پرورش داده یا کانال های رسانه های اجتماعی خود را از ابتدا توسعه دهید. این وبلاگ رویکرد شما به یک استراتژی موفق رسانه های اجتماعی را راهنمایی می کند.

دانش آموزان با پتانسیل بالا را استخدام کنید

استخدام

با توجه به تعداد دانش آموزانی که در آموزش عالی ثبت نام کرده اند تا سال ۲۰۲۵ به ۲۶۲ میلیون نفر برسد ، مراکز آموزش عالی شروع به درک این موضوع می کنند که آنها باید از بین جمعیت ، اعم از آنلاین و غیرفعال ، بایستند. استخدام دانش آموزان به استراتژی های خلاقانه رسانه های اجتماعی که در طول سال اجرا می شود ، نیاز دارد تا چشم انداز خود را با مدرسه درگیر کند.

دانش آموز

این که آیا این امر به هر دپارتمان امکان استفاده از کانالهای رسانه های اجتماعی خود را می دهد یا دوره های جالب را بطور منظم و بصورت آنلاین برجسته می کند ، دانشگاه ها و دانشکده ها می توانند با حضور در رسانه های اجتماعی به خوبی مواضع ایجاد کنند.

با فارغ التحصیلان خود در ارتباط باشید

در بیشتر موارد ، تسهیلات پس از دوره متوسطه برای ادامه ارائه بهترین آموزش در کلاس ، به مبلغی برای کمک مالی یا جمع آوری کمک نیاز دارد. به طور سنتی ، تلاش های بازاریابی به سمت فارغ التحصیلان از مدرسه که اکنون اعضای موفق جامعه هستند هدایت می شود. اگرچه این واقعیت همان است ، اما چگونه آنها را برای هدف جمع آوری کمک های مالی تغییر کرده است.

سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به دانشآموزان یادآوری می کند که در صورت نیاز بیشتر به مناطق ویژه بودجه اهدا کنند. از اشتراک گذاری یک رویداد جمع آوری کمک های مالی در فیس بوک یا جشن موفقیت در اینستاگرام ، امکانات پس از ثانویه می توانند با فارغ التحصیلان به روشی معنادارتر و شخصی تر در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنند.

ترویج اهداف تحقیق

آموزش عالی و تحقیق دست به دست هم می دهند. رسانه های اجتماعی پایه ای را برای دانشگاه ها و دانشکده ها فراهم کرده است تا نوآوری ها و فرصت های تحقیقاتی آینده خود را با پایگاهی گسترده تر از گذشته به اشتراک بگذارند.

چالش های رسانه های اجتماعی برای مؤسسات آموزش عالی

مانند هر استراتژی بازاریابی دیجیتال ، موانعی وجود دارد که باید برای دستیابی به موفقیت در کانالهای رسانه های اجتماعی برطرف شوید. در اکثر موارد ، امکانات آموزش عالی از دانشکده های مختلفی تشکیل شده است که هر یک تجربه و فرهنگ منحصر به فردی را برای دانشجویان و اساتید ارائه می دهند.

دیجیتال

به گفته هوتسوایت ، یکی از مهمترین چالشهای مؤسسات آموزش عالی هنگام ایجاد حضور در رسانه های اجتماعی ، فراهم کردن هر دانشکده برای مدیریت تلاش های رسانه های اجتماعی خود در عین حفظ برخی از انواع “مارک” یا مقررات مربوط به محتوا است که می تواند به اشتراک گذاشته می شود برخی از نکات برای غلبه بر این مسئله پیچیده عبارتند از:

     

  • ایجاد یک سیاست رسانه های اجتماعی که توسط همه دانشکده ها دنبال شود
  •  

  • تعیین “مدیر جامعه” برای همه حساب های رسانه های اجتماعی دانشگاه
  •  

  • استفاده از ابزار نظارت بر برنامه ریزی ، برنامه ریزی و گزارش رسانه های اجتماعی در سطح متقاطع
  • برنامه ریزی

شانس وجود دارد ، دانشگاه یا کالج شما در حال حاضر یک تیم بازاریابی تعیین شده برای افزایش آگاهی از موسسه آموزش عالی شما و ایجاد بودجه و استخدام کننده دارد. با این حال ، با همپوشانی روزافزون فناوری و آموزش ، بسیار ضروری است که بخش بازاریابی مدرسه شما به روشهای بازاریابی دیجیتال آگاهی داشته باشد و مدیریت رسانه های اجتماعی را ساده تر کند.

آمار مربوط به استفاده از رسانه های اجتماعی در آموزش عالی

     

  • دانشکده های علوم کاربردی ، علوم اجتماعی ، علوم انسانی و هنر از رسانه های اجتماعی بیشتر از دانشکده های ریاضی ، علوم کامپیوتر و علوم طبیعی استفاده می کنند.
  •  

  • ۸۸٪ دانشکده ها گزارش دادند که در هنگام تدریس از ویدیو آنلاین استفاده می کنند
  •  

  • ۳۳ ٫ ۸٪ دانشکده ها از رسانه های اجتماعی برای اهداف تدریس استفاده می کنند
  •  

  • وقتی هدف تدریس است ، کارکنان تدریس بیشتر از وبلاگ ها برای به اشتراک گذاشتن مطالب با دانشجویان استفاده می کنند

ایجاد استراتژی رسانه های اجتماعی برای آموزش عالی

وقتی صحبت از حضور در رسانه های اجتماعی می شود که حرفه ای بودن را برقرار می کند و همچنین به طور فعال با مخاطبان متعددی درگیر می شود ، هیچ نکته قابل توجهی نیست. به عنوان یک مرکز آموزش عالی ، محتوای اجتماعی شما و محتوای شما باید با دانشجویان فعلی ، چشم اندازها ، والدین ، ​​محققان ، موسسات همکار و فارغ التحصیلان صحبت کند.

با گفتن ، اشتراک گذاری و مدیریت بسیار زیاد ، چگونه می توانید یک استراتژی رسانه های اجتماعی تهیه کنید که تمام جعبه های لازم برای موفقیت را بررسی کند؟ کارشناسان شرکت Top Hat لیست کاملی از راه هایی را ارائه داده اند که امکانات آموزش عالی می تواند تکنیکی را ترکیب کنداخلاق و آموزش ایجاد استراتژی رسانه های اجتماعی کاملاً گرد و فرایند محور.

تمرکز خود را بر مشارکت جامعه و پاسخ به موقع پاسخ دهید

به طور مشابه برای بازاریاب های دیجیتال در سایر صنایع ، مشارکت برای استراتژی موفق رسانه های اجتماعی مهم است. هنگامی که دانش آموزان و یا آینده نویسان در مورد یک پست اظهار نظر می کنند یا برای ارسال یک پیام مستقیم (DM) می فرستند ، حیاتی است که یک مدیر رسانه های اجتماعی به موقع به آنها پاسخ دهد.

این نکته از اهمیت ویژه ای برخوردار است که اظهار نظر توهین آمیز یا خطرناک است. باید شخصی که مسئولیت رسانه های اجتماعی یک مؤسسه را برای بخش بزرگتر روز در اختیار دارد تا هرگونه وقوع بحرانی را بررسی کند یا به اظهار نظر منفی پاسخ دهد.

بگذارید دانشکده ها کانالهای رسانه اجتماعی خود را اداره کنند

در مؤسسات آموزش عالی ، دانشکده ها اغلب برای حفظ همان ارزش ها و مأموریت هایی که دانشگاه یا کالج متعلق به آنهاست ، پاسخگو هستند اما با آموزش مطالب خاص ، به طور جداگانه فعالیت می کنند. این دانشکده ها تجربه های آموزشی منحصر به فردی را ارائه می دهند ، بنابراین اجازه می دهد آنها تجربه های منحصر به فردی در رسانه های اجتماعی درست ارائه دهند.

هنگامی که یک دانشکده نسبت به فید رسانه های اجتماعی خود اقتدار دارد ، می توانند ضمن افزایش جوهر شخصی فعالیتهای آنلاین خود ، با مخاطبان هدف خود دانش آموزان ، کارمندان و چشم اندازها ارتباط برقرار کنند.

محتوای رسانه های اجتماعی را سبک و جذاب نگه دارید

استراتژی رسانه های اجتماعی یک موسسه آموزشی باید منعکس کننده چشم انداز ، رسالت و ارزش های آنها باشد. اگرچه حفظ حضور رسمی به صورت آنلاین مهم است ، اما پیروان را با مطالب جالب و به موقع درگیر کنید. به عنوان مثال ، آخرین رویدادهای دانشگاهی را که توسط دانشجویان برگزار می شود ، به اشتراک بگذارید ، موفقیت های آموزشی کارکنان ، دانشجویان و فارغ التحصیلان را جشن بگیرید و مرتباً با ارسال نظرسنجی درگیر شوید.

ترکیب Edtech و رسانه های اجتماعی برای یک تجربه کاربر گسترده تر

نامزدی دیداری و دسترسی را رونق می دهد. با پیوند دادن به منابع ، برنامه ها و عملکردهای مفید Edtech ، می توانید در ضمن مشارکت را افزایش داده و در ضمن پیدا کردن ابزارهای مفید برای موفقیت آنها ، مشارکت آنها را آسان تر کنید.

کانال های رسانه های اجتماعی شما می توانند به عنوان پیوندی بین منابع مؤسسه آموزش عالی و کاربران خود عمل کنند. با اطمینان از دسترسی هرگونه اطلاعات مورد نیاز (مانند وب سایت های هیئت علمی) از طریق توصیف پروفایل کانال رسانه های اجتماعی خود ، می توانید به دانشجویان و کارکنان کمک کنید تا یک تجربه آنلاین مثبت و روانتر داشته باشند.

دامنه رسانه های اجتماعی خود را گسترده تر کنید

آیا موسسه آموزش عالی شما قبلاً استراتژی رسانه های اجتماعی را روی سیستم عامل هایی مانند فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر اجرا کرده است؟ اگر چنین است ، تبریک می گویم! با این حال ، شما هنوز هم با استفاده از سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی یا انواع محتوا ، توانایی افزایش میزان اشتغال و اشتغال خود را دارید.

به عنوان مثال ، برگزاری یک وبینار زنده در فیس بوک لایو را در نظر بگیرید تا درباره موسسه خود با چشم اندازهای علاقمند صحبت کنید ، یا یک کانال YouTube و فیلم های منحصر به فرد برای هر دانشکده در موسسه آموزش عالی خود ایجاد کنید.

نتیجه گیری

آموزش عالی بر روی یک جامعه سالم رونق می گیرد و حضور در رسانه های اجتماعی دانشکده گسترش مهم این جامعه است. در سراسر جهان ، دانشگاه ها و دانشکده ها در حال پیاده سازی استراتژی های رسانه های اجتماعی برای ارتباط با دانشجویان ، والدین ، ​​چشم اندازها ، کارمندان و حتی سایر امکانات آموزشی هستند.

نه تنها رسانه های اجتماعی با بهترین کلاس می توانند روابط شما را با همه طرف های درگیر با موسسه شما بهتر کنند بلکه می توانند زندگی خود را مانند هر محصول یا راه حل خوبی که در بازار عرضه می شود آسان تر کنند. اگر یک مرکز استراتژی قوی رسانه های اجتماعی را برای تأسیسات آموزش عالی خود از دست نمی دهید ، فرصتهای متنوعی را برای تولید پیشبرد و چشم انداز با کیفیت بالا از دست نمی دهید.

اگر می خواهید بیشتر فن آوری و آموزش را در نقش یا مؤسسه خود ادغام کنید ، یک گواهینامه بازاریابی دیجیتال مهارت های لازم برای اجرای موفقیت آمیز و نظارت بر استراتژی موفق رسانه های اجتماعی را در اختیار شما قرار می دهد.