مدیر سئو چه کاری انجام می دهد؟

بازاریابی دیجیتال یک شرط از هر تجارت یا سازمانی است که می خواهد توسط مصرف کننده امروزی مورد توجه قرار گیرد. این گزینه می تواند دنیایی از فرصت ها را در هنگام انتخاب شغل ایجاد کند که طیف گسترده ای از مجموعه های مهارت را در بر می گیرد. یکی از پرتحرک ترین مهارت ها در بازاریابی دیجیتال ، کارشناس سئو است.

بهینه سازی موتور جستجو برای هر شرکتی که می خواهد در اینترنت پیدا شود ، ضروری شده است. یک مدیر سئو دارای لیستی از مهارت هایی است که در صنعت بسیار مورد توجه قرار می گیرد. اگرچه بسیاری از کارشناسان می توانند محتوا و حتی یک استراتژی محتوا ایجاد کنند ، اما تلاش تیم محتوا همه بدون داشتن SEO مناسب هدر می رود. اگر علاقه دارید به یک دارایی برای جامعه بازاریابی دیجیتال تبدیل شوید ، ممکن است نقش مدیر سئو برای شما مناسب باشد.

دنیای اسرارآمیز سئو

راهپیمایی برای یک موقعیت

جنگ برای کسب موقعیت در اینترنت تنها یکی از جنبه های بازاریابی آنلاین است. شما می توانید انواع ترافیک را به یک وب سایت هدایت کنید ، اما اگر ترافیک مناسبی نباشد ، شرکت دیگر جلوتر نیست. مدیران SEO تمام جوانب یک جستجو را در نظر می گیرند و راهکارهای لازم را برای یافتن بازدید کننده هایی که به یک سرویس خاص نیاز دارند ارائه می دهند. سئو در تبدیل بازدید کننده به مشتری کمک می کند. با داشتن میلیاردها صفحه وب موجود ، مدیر SEO کمک می کند تا محتوای مناسب را برای جذب افراد مناسب به یک وب سایت هدفمند کنید.

نقش مدیر سئو

در نگاه اول ، شرح شغل برای یک مدیر سئو ممکن است خیلی متفاوت از یک مدیر بازاریابی نباشد. هر دو اهداف یکسانی دارند ، یعنی هدایت آگاهی و فروش. با این وجود ، مدیر SEO از نظر فنی از لحاظ فنی نیز عمل می کند ، و این کار را به مراتب تخصصی تر تبدیل می کند. وظایف کلی یک مدیر سئو شامل موارد زیر است:

     

  • وب سایت ، رسانه های اجتماعی و بهینه سازی محتوا
  •  

  • مدیریت محتوای وب سایت
  •  

  • ایجاد و پرورش یک جامعه آنلاین
  •  

  • خط مشی مذاکره
  •  

  • استراتژی سئو
  •  

  • سازماندهی و برنامه ریزی کمپین
  • برنامه ریزی

     

  • نظارت وب سایت و تجزیه و تحلیل کاربر
  •  

  • مدیریت پروژه بازاریابی دیجیتال عمومی
  •  

  • تحقیق در مورد کلید واژه
  •  

  • تحلیل بازار

مهارتها و آموزش یک مدیر سئو

مدیران SEO تمایل دارند که نه تنها به مهارت های بازاریابی و آموزش بازاریابی بلکه به نوعی از علوم رایانه نیز نیاز به آموزش داشته باشند. به گفته رند فیشکین ، مدیرعامل و بنیانگذار موز ، این نوع نقش ها همه چیز مربوط به بازاریابی T شکل است. فیشکین می گوید: “اساساً T-شکل به داشتن سطح نوری از دانش در یک مجموعه گسترده از مهارت ها و دانش عمیق و توانایی در تک (یا چند مورد) اشاره دارد.”

این یک نقش بسیار محور است ، و به شما نیاز دارد تا شواهدی ارائه دهید که نشان می دهد با موفقیت موقعیت یک شرکت را در رتبه بندی جستجو افزایش داده اید. از شما انتظار می رود ایده های ایجاد محتوا و برنامه ریزی را بر اساس تحلیل و داده ارائه دهید. شما باید ابزارهای تحلیلی مورد استفاده در صنعت ، به ویژه گوگل AdWords و Analytics را درک کنید.

ایده

بسته به موقعیت ، ممکن است شما نیاز به نشان دادن تجربه مدیریت پروژه داشته باشید. غالباً نشان دادن رتبه بندی موفقیت آمیز برای مشاغل مختلف به اندازه کافی برای به دست آوردن شغل کافی خواهد بود. با این حال ، با کارفرمایانی نیز مواجه خواهید شد که ممکن است لیسانس علوم کامپیوتر ، تجارت ، بازاریابی یا امور مالی را ترجیح دهند. آخر ، شما باید درک زبانهای رمزگذاری مانند HTML ، JavaScript و CSS نیز داشته باشید.

چه کاری را می توان انتظار داشت

دنیای شما در مورد وب سایت ها و تمام کلماتی که مردم را به سمت کلیک روی پیوند سوق می دهد ، می چرخد. بیشتر موقعیت های جدید مستلزم ارزیابی سایت و سایر مطالبات وثیقه ای است که شرکت در اختیار دارد تا به دنبال فرصت هایی برای پیشرفت باشد. آن را نیز درتجزیه و تحلیل volve ، بنابراین شما می توانید بهترین مکان برای ایجاد برخی از مشکلات را شناسایی کنید ، و پس از انجام کار ، تقریباً همه چیز دوباره شروع می شود.

مشکلات

با این حال ، چیزی بیش از آن وجود دارد. فیشکین می گوید: “آنچه شما واقعاً باید انجام دهید این است که می خواهید به صورت تدریجی مبتنی باشید ، اما باید از طریق آن آگاه شوید و باید بر اساس آنچه در حال حاضر نیازهای تجاری است ، در حال تکامل تاکتیکها و کارهای خود باشید.”

سئو فرایندی در حال تحول است که براساس آنچه امروز مورد نیاز است و آنچه در آینده مورد نیاز است تغییر می کند. شما باید لیست هایی از پروژه هایی را که می توانید در این زمینه ایجاد کنید به شما کمک می کند تا در راه رتبه بندی Google Google مبارزه کنید. این تاکتیک ها می تواند شامل موارد زیر باشد:

     

  • وبلاگ های جدید ، دسته بندی ها و مطالب وبلاگ جدید
  •  

  • ایجاد یک انجمن آنلاین جدید
  •  

  • ارسال کتابهای الکترونیکی همیشه سبز و برگه های سفید

برای شناسایی اهداف نیز باید مخاطبان خود را با تحقیق شناسایی کنید. این همانطور که باید اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی و استراتژی برای تأمین نیاز مخاطبان شما طراحی شده است ، در SEO نقش اساسی دارد. شما برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی برای کمک به درایو محتوا ، روی یادگیری آنچه آنها جستجو می کنند و چگونگی جستجو آنها متمرکز می شوید وی ادامه داد: “این می تواند قطعات محتوا باشد ، می تواند ویدئویی باشد ، می تواند ترکیبی از آن چیزها در رسانه های اجتماعی باشد ، تمام اشکال محتوا. این می تواند ابزاری باشد ، هر آنچه را که می خواهید ، یک برنامه کاربردی باشد. “

همانطور که هر تاکتیک جدید بازی می شود ، باید پیشرفت را اندازه گیری کنید و ببینید که در کجا می توان آن را بهبود بخشید. بهبود در این موقعیت ثابت است و حتی روی اهداف شما نیز تأثیر خواهد گذاشت. اگر بازار شما در حال تغییر است ، ممکن است فرصتهای جدیدی با اهداف مختلف پیدا کنید که قبلاً هرگز نگران آن نبودید. مدیر SEO موقعیتی است که به همان اندازه که همه چیز تغییر می کند ، آنها نیز در همان حالت باقی می مانند.

افتخار مهارت های موفقیت

برای اینکه به عنوان یک متخصص SEO موفق باشید ، باید روی آن ایده آل T شکل ببخشید. در اینجا بخش هایی برای مهارت های شما وجود دارد:

     

  • استراتژی : شما باید از یک دیدگاه استراتژیک استفاده کنید ، بنابراین می توانید طرحی را تعریف کنید که دید بلند مدت با اهداف و اهداف مشاغل منطبق باشد. شما به بینش و توانایی تشخیص اهداف ، شناسایی روندهایی که می تواند در آن اهداف تأثیر بگذارد ، نیاز دارید و بینشی را در اختیار بازیکنان ارشد شرکت قرار خواهید داد.

     

  • تاکتیک های به روز شده: هر استراتژی نیازمند تاکتیک هایی است که به طرز هنری برای کمک به اهداف خود استفاده می شود. در SEO ، همه چیز در مورد مؤثرترین تاکتیک های جستجوی ارگانیک است که به لطف چالش الگوریتم ها ، به طور مداوم در حال تغییر هستند. شما باید در مورد آنچه در صنعت اتفاق می افتد به روز باشید زیرا آنچه امروز کار می کند ، فردا به کار نخواهد رفت. عطش دانش ضروری است ، بنابراین شما مرتباً مشاغل را مجدداً یاد می کنید.

     

  • محتوا: شما ممکن است خیلی خوب با تیم بازاریابی محتوا در برخی شرکت ها مغایرت داشته باشید. دلیل این امر آن است که ساختار شرکت همیشه برای بدست آوردن بهترین نتایج بازاریابی دیجیتال ایجاد نمی شود. درک بازاریابی محتوا یک امر ضروری است زیرا این یک تاکتیک است که با SEO همراه باشد. نشان دادن اینکه می توانید هر دو را اداره کنید به نفع شما عمل خواهد کرد. یک مدیر سئو که می تواند تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، برنامه ریزی مبارزات انتخاباتی ، نظارت بر کیفیت محتوای ، توزیع محتوا و تجزیه و تحلیل را انجام دهد ، عالیترین دنیای بازاریابی دیجیتال است.

     

  • تجزیه و تحلیل داده ها : مدیران سئو برای حفظ اعتبار باید بتوانند داده های خود را تجزیه و تحلیل کنند. اگر بتوانید نحوه عملکرد خود را نشان دهید و چگونه در استراتژی پیشنهادی شما متناسب است ، می توانید دوباره و دوباره کار خود را ذخیره کنید. همچنین باید عملکرد خود را محک بزنید و نتایج روشنی را نشان دهید که در حال بهبود رتبه بندی هستید و از مناطقی برای بهبود استفاده می کنید.

     

  • برندسازی: این یک مهارت فراگیر است که شگفتی های شغلی شما را رقم خواهد زد. با قدردانی از برند و مدیریت برند ، تصویر بزرگی خواهید دید و چگونگی متناسب بودن آن در اهداف کلی مشاغل را می فهمید. بدون آن ، شما نمی توانید در تنظیم استراتژی SEO خود مفید واقع شوید.

     

  • مهارت های افراد: این می تواند کاری باشد که به صورت انزوا انجام شود اما اغلب به انتخاب گسترده بازیکنان در بسیاری از بخش ها و سطوح مختلف وابسته است. در هر صورت ، شما باید مهارت های مدیریت مردم و به طور خاص تر ، توانایی خود در مدیریت مردم را در همه سطوح نشان دهید. این همه چیز در مورد دینامیک ، اپتیک و ارتباط درست از نظر سیاسی است. شما باید انتظارات را مدیریت کنید و بدون بیگانگی بازیکنان اصلی ، انگیزه و ترغیب کنید. در این نقش ، شما به افرادی که در سطوح بالای سرپوشیده هستند نیاز دارند تا برنامه خود را عملی کنند.