چرا شغلی در بازاریابی دیجیتال انتخاب می کنید؟

این واقعیت به وجود نمی آید که تقریباً همه مشاغل ، دیر یا زود باید در فعالیت های بازاریابی خود شامل دیجیتالی شوند. و با توجه به تقاضای بازاریاب های دیجیتال که از عرضه بیشتر است ، فرصت های زیادی برای کسانی که به دنبال ورود به این حوزه هستند وجود دارد.
دیجیتال

بنابراین ، همه موارد اعتیاد به آن چیست؟ در ادامه بخوانید تا در مورد این زمینه جذاب و همه کاره اطلاعات بیشتری کسب کنید.
اعتیاد

بازاریابی دیجیتال چیست؟

از برخی جهات ، بازاریابی دیجیتال با بازاریابی سنتی فرق نمی کند: شما محصولی را تهیه کرده اید که باید بفروشید ، و به دنبال راه هایی برای همکاری با مشتریان برای ایجاد آگاهی از مارک و در نهایت “بسته شدن” فروش هستید.

بازاریابی دیجیتالی ، حتی بیشتر ، نقش و مهارت را نسبت به گذشته بازاریابی دربرمی گیرد ، و این طبیعت انعطاف پذیر و همه کاره تجارت است که آن را بسیار جذاب می کند. در اینجا بخش های کلی وجود دارد که یک متخصص بازاریابی دیجیتال در طول آموزش یا حرفه خود احتمالاً روی آن ها لمس خواهد کرد:

     

  • تولید ویدیو / صوتی
  •  

  • فناوری تعاملی (مانند هوش مصنوعی)
  •  

  • بازاریابی موبایل
  • موبایل
     

  • بهینه سازی موتور جستجو (سئو)
  •  

  • بازاریابی موتور جستجو (SEM)
  •  

  • رسانه های اجتماعی
  •  

  • تجارت الکترونیکی
  •  

  • بازاریابی ایمیل
  •  

  • اتوماسیون بازاریابی
  •  

  • مدیریت و مدیریت محتوا
  •  

  • توسعه وب
  •  

  • طراحی وب
  •  

  • کپی نگارش و ویرایش
  •  

  • تحلیلی
  •  

  • استراتژی تجارت / بازاریابی

این ایده خوبی است که در مورد آموزش حداقل در یک یا دو حوزه تخصصی فکر کنید ، مگر اینکه شما مدیریت داشته باشید ، در این صورت لازم است کاملاً درباره همه آنها اطلاعات کسب کنید.

چه مهارت هایی در تقاضا وجود دارد؟

اقتصاد دیجیتال در هر گوشه زندگی ما جاسازی شده است ، و قطعاً به جایی نمی رود.

اقتصاد

اکنون بر خلاف بازاریابی سنتی ، بودجه محکمی وارد بازار دیجیتال می شود. ۹۳ of از فعالیت های آنلاین با موتور جستجو شروع می شود و تأثیر مداوم SEO را به عنوان یک استراتژی برتر بازاریابی تضمین می کند در حالی که حدود ۸۰٪ از آمریکایی ها حداقل یک بار در ماه خرید آنلاین انجام می دهند. هرکسی که در مورد شروع یا رهبری یک تجارت فکر می کند ، برای تبدیل مشتری باید درک اساسی از بازاریابی دیجیتال داشته باشد.

فضای زیادی برای افرادی وجود دارد که به دنبال ورود به دنیای بازاریابی دیجیتال و مشاغل مرتبط هستند. طبق گفته Smart Insights ، برخی از بیشترین تقاضای مهارت برای سال ۲۰۱۷ تبلیغات دیجیتالی ، تولید محتوا ، استراتژی محتوا و رسانه های اجتماعی بوده است که این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که به سمت خلاق ، اجتماعی و شغلی پایان طیف متمایل می شوند.

برای کسانی که از لحاظ فنی بیشتر مورد توجه هستند ، هنوز تقاضا و درآمد بسیار بالایی برای کسانی که در فن آوری هایی مانند سئو و SEM تخصص دارند ، وجود دارد ، زیرا این همان چیزی است که می تواند پایه و اساس آنچه سودآوری در هر تجارت ایجاد می کند ، باشد.

بازاریابی محتوا به ترافیک متکی است و هرکسی که از تکنیکال فنی برای تجزیه و تحلیل این الگوها استفاده کند ، یک دارایی ارزشمند خواهد بود ، به خصوص که این نوع مشاغل با ظهور هوش مصنوعی پیچیده تر می شوند.

بازاریابی محتوا

چرا شغلی را در بازاریابی دیجیتال انتخاب می کنید؟

بازاریابی دیجیتال شغلی است که فضای کافی برای تکنسین ها ، خلاقان و افراد تجاری دارد. راه های زیادی وجود دارد که می توانید آنها را دنبال کنید. بهتر است که روی یک یا دو کارهایی که انجام می دهید تمرکز کنید ، پس همیشه می توانید از آنجا یاد بگیرید. اگر پیشینه تجاری یا ارتباطی دارید ، ممکن است بخواهید مدیریت را در نظر بگیرید.

این زمینه ای است که همیشه درحال تغییر و جذاب است؛ همیشه چیز جدیدی برای یادگیری وجود دارد و اگر در یک آژانس کار می کنید ، همیشه با مشتری های مختلف کار خواهید کرد ، این بدان معنی است که احتمالاً هرگز حوصله خود را نخواهید داشت.

گذشته از این ، در اینجا چند دلیل دیگر برای در نظر گرفتن این حرفه وجود دارد.

یک شکاف مهارت دیجیتالی وجود دارد: تقاضای فزاینده ای برای افراد دارای مهارت های دیجیتال وجود دارد ، به خصوص برای افرادی که در براکت با درآمد متوسط ​​، به ویژه مهارتهای نرم وجود دارند ، و طبق این مطالعه ، در ایالات متحده بیشترین تلفظ را نشان می دهد. بنابراین ، رعایت آموزش های مداوم در این زمینه ، حتی اگر شما یک فن آوری کامل فنی نیستید ، چیز خوبی است که می توانید در آینده ای قابل پیش بینی هزینه کنید.

تطبیق پذیری: اگر مسیر شغلی یا تخصصی در این زمینه را انتخاب می کنید و تصمیم می گیرید بعداً محور شوید ، به منظور ایجاد تغییر نیاز به آموزش کمی احتیاج دارید. به این معنا ، شما می توانید در حالی که هنوز مهارتهای جدید را یاد می گیرید ، بر مهارتهای موجود بنا کنید ، اما همچنان در همان زمینه بمانید. در اینجا و فرصت های یادگیری مداوم ، انتخاب های زیادی وجود دارد ، که مهارت های مختلف به روش های مختلف در کنار هم قرار می گیرند.

صنعت iهمیشه در حال تحول است: با افزایش صنعت و تغییر ، همیشه چیز جدید و جالب برای یادگیری وجود دارد ، و می توانید پیروی کنید و یاد بگیرید ، آیا شما در این ابتکارات پیشتاز هستید یا خیر. از آنجا که متخصصان مختلفی در یک آژانس خاص مشغول به کار خواهند بود ، شما به احتمال زیاد در کنار متخصصان با پیشینه های مختلفی کار خواهید کرد ، به طوری که همه افراد باید برای ساختن استراتژی های بازاریابی جمع شوند.

درآمد: هنگامی که شغل مورد تقاضا است ، این بدان معنی است که فرصت بیشتری برای مذاکره در مورد پاداش اعم از اینکه در خانه کار می کنید یا به عنوان یک مترجم آزاد وجود دارد. تا زمانی که کار خود را از طریق فرآیند جستجوی شغل “نشان دهید” ، می توانید تجربیاتی که کسب می کنید بالاتر و بالاتر پیشنهاد دهید. به گفته گروه خلاق ، نویسندگان محتوا در اوایل کار خود احتمالاً با دستمزد حداقل ۴۵ هزار دلار شروع می کنند و یک متخصص SEO جدید احتمالاً برای شروع حدود ۵۰ هزار دلار درآمد دارد.

خلاق باشید: نه تنها فرصت خلاقیت کافی است تا کارهای خود را در زمینه نوشتن ، طراحی و حتی تولید فیلم و صدا انجام دهند ، همچنین فضای کافی برای خلاقیت روزانه به معنای کلی وجود دارد . همیشه باید به راه های جدیدی برای بازاریابی محصولات ، حل مشکلات و جذب مخاطبان فکر کنید.

آموزش با سرعت خود را انتخاب کنید: اکنون می توانید کار خود را برای ساختن این حرفه خاص ، از راحتی در خانه خود شروع کنید و این کار را به روش خود انجام دهید. دوره های آنلاین را بگذرانید ، وبلاگ یا وب سایت بسازید ، در رسانه های اجتماعی خود کار کنید ، داوطلب شوید یا کار آزاد انجام دهید ، و از آسایش خانه خود در راه ساختن یک سبد عالی هستید. برای اکثر تخصص ها ، دیگر نیازی به صرف هزاران ساعت و دلار در یک کلاس درس برای نشستن نیست. شما می توانید مهارت های خود را بسازید و به شیوه ای متناسب با سبک زندگی خود آموزش ببینید.

هر روز با افراد مختلف کار کنید: شما همیشه می خواهید کاری جدید در این زمینه انجام دهید – و شخص جدیدی برای صحبت با او دارید. چه مشتری جدید باشد ، چه همکار با تخصص جالب و یا یافتن راههای جالب برای تعامل و گسترش مخاطبان خود ، هر کسی که علاقه به همکاری با مردم داشته باشد ، در پایان اجتماعی و شغلی این حرفه به خوبی عمل خواهد کرد. و اگر کمی بیشتر در سمت درونگرا هستید ، می توانید در پشت صحنه با انجام نوشتن یا کار در وب بمانید.

چه افرادی در این زمینه برتری دارند؟

همه افراد می توانند حرفه ای را دنبال کنند که بازاریابی را لمس کند. بستگی به علاقه شما دارد. داشتن پیش زمینه بسیار فنی معمولاً ضروری نیست ، اگرچه درباره طراحی وب یا کد نویسی چیزی یا دو مورد را می دانید ، حتماً از این رقابت جلو خواهید بود.

از آنجا که این یک زمینه پویا است که نیاز به یادگیری مداوم دارد ، شما تقریباً باید خود مبتکر باشید – یعنی مایل هستید مهارت ها و فناوری های جدید را به طور مداوم به خودتان آموزش دهید. برای این منظور ، شما باید یک حل کننده خلاق باشید. اگر کنجکاو ، مبتکر ، فعال ، یک رهبر طبیعی ، سازگار ، خلاق هستید و حس خوبی برای تجارت دارید. احتمالاً در اکثر زمینه های این زمینه عملکرد خوبی خواهید داشت.

چگونه به عنوان یک متخصص بازاریابی دیجیتال آموزش می دهید؟

اگر پیش زمینه مدیریت بازاریابی ، نوشتن کپی ، نوشتن وب یا حتی طراحی خود را دارید ، قبلاً مهارتهای قابل انتقال زیادی برای ورود به بازاریابی دیجیتال کسب کرده اید. احتمالاً می خواهید با برند شخصی خود شروع به کار کنید و به منظور ایجاد حضور دیجیتالی منحصر به فرد خود ، یک نمونه کار را بسازید.

ماندن در بالای همه آخرین روندها دشوار است ، اما درک کاملی از اصول اولیه و روندهای آینده مانند هوش مصنوعی و واقعیت مجازی در زمینه چگونگی استفاده از آنها برای بازاریابی مکانی عالی برای قرار دادن شما است. تمرکز نیز

مطمئناً باید اطمینان حاصل کنید که جریان رسانه های اجتماعی شما با مهارت ها و مهارت های شما سازگار است – به عبارت دیگر ، درباره آنچه به شما علاقه مند هستند صحبت کنید و در مورد عموم و هرچه بیشتر در مورد آن بیاموزید. یک وبلاگ را از طریق Medium شروع کنید و به گروه های Facebook در زمینه مورد علاقه خود بپیوندید.

همچنین می خواهید برای دریافت گواهینامه رسمی در یک یا چند حوزه اصلی به دنبال یک برنامه آموزشی جامع و معتبر باشید. هنگامی که به طور رسمی مجوز دریافت کردید ، می توانید در جستجوی تحقق فرصتها ، در بین همسالان خود قدم بردارید.